Edellisen kuukauden aikana “Brown Hotels” –ketjun pääsuunnittelija Aline Langlieb ja graffiti artisti Edgar Rafael muunsivat uimavalvojan rakennuksen merenrannan hotellisviitiksi jonka laatuvaikutelmaa korostaa sisustuksen ohella mm henkilökohtainen hovimestari.
Israelin matkailuministeriön johtaja Amir Halevi totesi matkailuministeriön muuntaneen markkinointiaan ja työskentelevän nyt erityisesti täsmämarkkinoinnin piirissä joilla käytetään luovia ideoita asiakkaiden houkuttelemiseksi. Uimavalvojan kopista hotellisviitti kampanjakin on jo saanut verkossa yli 300 miljoonaa katselukertaa yli miljoona klikkausta. Matkailuministeriön kasvaneella budjetilla vahvistetaan kuvaa Tel Avivista johtavana talvilomakohteena sekä tuetaan myös Two Cities One Break kampanjaa jossa rohkaistaan Tel Aviv-Jerusalem yhdistelmälomiin.
Lähde: GPO Press
Kirjoitus ilmestynyt ensinnä Ariel -verkkojulkaisussa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti