Google

Google

perjantai 17. maaliskuuta 2017

Pop-Up hotelli Tel Avivin turistihoukutteeksi

Tel Avivin rannan uimavalvojan koppi avattiin 14.3.2017 ainutlaatuisena pop-up hotellina osana matkailuministeriön ja Tel Avivin #TAKEME2TELAVIV markkinointikampanjaa.

Edellisen kuukauden aikana “Brown Hotels” –ketjun pääsuunnittelija Aline Langlieb ja graffiti artisti Edgar Rafael muunsivat uimavalvojan rakennuksen merenrannan hotellisviitiksi jonka laatuvaikutelmaa korostaa sisustuksen ohella mm henkilökohtainen hovimestari.



Israelin matkailuministeriön johtaja  Amir Halevi totesi matkailuministeriön muuntaneen markkinointiaan ja työskentelevän nyt erityisesti täsmämarkkinoinnin piirissä joilla käytetään luovia ideoita asiakkaiden houkuttelemiseksi. Uimavalvojan kopista hotellisviitti kampanjakin on jo saanut verkossa yli 300 miljoonaa katselukertaa yli miljoona klikkausta. Matkailuministeriön kasvaneella budjetilla vahvistetaan kuvaa Tel Avivista johtavana talvilomakohteena sekä tuetaan myös Two Cities One Break kampanjaa jossa rohkaistaan Tel Aviv-Jerusalem yhdistelmälomiin.

Lähde: GPO Press





Kirjoitus ilmestynyt ensinnä Ariel -verkkojulkaisussa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti